Strony www dla firm

Firmowe strony www – najlepsze praktyki

Jeśli tanie strony internetowe są aktualnie twoim celem, powinieneś wiedzieć, jakie ich elementy są kluczowe, by funkcjonowały sprawnie, z korzyścią dla właściciela firmy i klientów. Pierwszym krokiem jest wybór odpowiedniej nazwy domeny. Powinna być krótka, chwytliwa i łatwa do zapamiętania. Należy także zadbać o dobry hosting, ponieważ to od serwera zależy, jak szybko będzie ładowała się witryna. Dobra prędkość poskutkuje także dobrym pozycjonowaniem. Co jeszcze sprawdzi się przy projektowaniu strony www?

Prosta nawigacja strony

Klient, który wchodzi na twoją stronę, chce szybko dotrzeć do konkretnych informacji. Aby mu to umożliwić, należy zadbać o intuicyjną nawigację, czyli podzielenie informacji na działy – takie jak Kontakt, O firmie, Cennik itp. Ważne jest, aby odwiedzający stronę na pierwszy rzut oka wiedział, gdzie szukać potrzebnych treści.

Bezpieczeństwo danych

Klient musi być pewny, że dane, które podaje na stronie, są bezpieczne. Należy zadbać o zabezpieczenie witryny certyfikatem SSL, który szyfruje dane takie jak numer konta czy numer PESEL.

Mobilna wersja strony www

Coraz więcej osób korzysta z urządzeń mobilnych do przeglądania internetu, a także robi zakupy i załatwia wiele spraw używając swojego telefonu. Koniecznie należy zadbać o ich komfort i przystosować witrynę tak, by wyświetlała się poprawnie na smartfonach i tabletach.

Dane kontaktowe

Osoba, która weszła na twoją stronę, prawdopodobnie będzie chciała się z tobą skontaktować. Pomóż jej w tym! Strona www dla firmy w widocznym miejscu powinna mieć numer telefonu, adres mailowy, a może także formularz kontaktowy. Jeśli prowadzisz restaurację, lokal usługowy czy sklep stacjonarny, koniecznie zamieść Mapę Google, dzięki której klient będzie mógł w łatwy sposób wyznaczyć trasę i do ciebie dotrzeć.

Twoja oferta

Strona internetowa dla firmy to nie tylko forma, ale przede wszystkim przydatna dla odwiedzających ją treść. Dlatego zadbaj o przygotowanie dobrej oferty firmy. Pokaż swoje produkty lub usługi w jak najlepszym świetle i rzetelnie je opisz. Zadaj sobie pytanie – co klient chciałby o nich wiedzieć? Niezbędnym dodatkiem będą dobrej jakości zdjęcia. Pamiętaj, że nikt nie kupi czegoś, czego nie może dokładnie obejrzeć!